onsdag 25 februari 2009

Ny frisyr...

...imorgon skall det ske! Jag ska klippa av mig mitt långa hår. Jag har faktiskt ganska långt hår nuförtiden fast det är enormt slitet oxå. Å sen är det väldigt tjockt så på somrarna känns det som jag har en yllemössa på mig och på vintern vill det aldrig torka när jag tvättat det. Så imorgon åker det av. Det är inte första gången det sker utan jag har klippt av det i omgångar sen jag var liten. Alltid från superlångt till riktigt kort. Får se hur det blir imorgon. Det känns spännande men vi får se om jag kommer gråta imorgon när det är gjort.

3 kommentarer:

VILLA VRÅKEN sa...

Lycka till med din nya frisyr.....Det blir säkert jättefint!

Kram kram

Ina sa...

Lycka till med frissen... vad kan hända? det växer ju ut igen... man skall våga friskt...(jag låter tösen min klippa mig.. och det funkar fint....)
kram Ina

Josefine sa...

du måste visa bild!!! jag har alltid tänkt att du skulle passa jättebra i kort hår!! bild bild bild!