fredag 16 januari 2009

Mose!

Idag är det Moses födelsedag! 8 år och världen ligger redo att utforskas. För att verkligen kunna utforska allt ordentligt så har han fått en liten digitalkamera. Han är väldigt nöjd med denna present och vi får lägga upp lite bilder av honom när han testat kameran lite mer. Redan vid kl. 3 i morse försökte han väcka mig så jag inte skulle missa att han fyllde år... Dessutom var han noga med att han ville att jag skulle väcka honom senast kl. 5 så att han hann leka med sina eventuella presenter. Så det har varit en tidig morgon för familjen B!

3 kommentarer:

Vimsingen sa...

Grattis! Vi har studerat ert tak med intresse! Huset ser ut att bli jättefin.
/Vimsingen

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh va roligt med ett födelsedags barn =)
Förstår han till fullo, går ju för tusan inte att sova natten innan man fyller år... Presenterna hägar =)
Vi valde faktiskt inte med täljsten.. Vi la till en fläkt istället så skulle värmen spridas ut i huset av den...
Hoppas ni får en trevlig helg..
P.s Vad roligt att taket är klart, vill se bilder ;)

Josefine sa...

det är helt galet att han blivit så gammal!!! jag hoppas att han hade en fin födelsedag. tråkigt att jag inte kunde vara med och fira. hälsa honom grattis från mig!