söndag 25 oktober 2009

mobilbilder...

...men det är ju bilder ändå...
Hade en välbehövlig paus från familjen igår med min vän Anicka. En sväng på stan och fika blev det. Å visst blev det lite inköp trots att shoppinglusten satt långt inne.

En dörrmatta från Village. De har en massa fina dörrmattor så det blev lite svårt att välja men jag ska köpa ytterligare en till groventrén senare.

En liten kudde från Åhléns. Det är himla fint med korsstygn så länge man själv slipper sy dom. Har sytt ett par porträtt i korsstygn och det tar sådan tid. En gång i tiden var jag riktigt pysslig av mig. Sydde en massa roliga kläder till Sigge bl.a. Men det har avtagit med tiden... Kan ju bero på att barnaskaran har blivit större och "fritiden" krympt och tröttheten blivit ens bästa kompis. Så jag blev glad när det fanns en färdigsydd till en billig penning.
Å sist men inte minst fann jag en vedkorg på Norrgården i Falun. En väldigt fin butik uppe vid gruvan. Och det roligaste av allt var priset, 100kr var den värd!

Inga kommentarer: