onsdag 31 december 2008

Nytt år och nya tider...

... eller vad vet jag.
Freddan är fortfarande och städar ur det sista i vår lägenhet. Tjohej vad inte kul det är! Vi stressar som alltid in i det sista och tror att vi ska få hjärnblödning eller nått liknande på kuppen. Men imorgon är en ny dag, nytt år och nya tag. Då är det klart! Ingen mer städning... iallafall inte just nu. Men om jag får bestämma ska jag aldrig flyttstäda mer (det har jag iochförsig inte gjort heller den här gången för Freddan har skött den biten...) för jag ska aldrig mer flytta. Jag hoppas att jag vill bo i vårt hus jämt och för alltid. Men man vet aldrig, inte om jag känner oss rätt iallafall...
Nytt år betyder att vi kommer närmare det datum vi faktiskt kan flytta in i huset. 2009 år ju året det skall ske, nu återstår bara att vänta in rätt månad och dag oxå...

Så gott nytt år på er alla där ute! Hoppas det blir ett bra år!

Inga kommentarer: