tisdag 30 december 2008

Flyttstädning!

Vi har sån himla tur så vi har fått hjälp att flyttstäda vår lägenhet av Fredriks mamma och hennes syster. Min mamma har hjälpt oss med barnen så det har gått över förväntan att städa oss ur lägenheten. Jag har faktiskt inte städat nått då jag tillbringar mesta delen av tiden antingen på jobbet eller med barnen. Men då jag har en fantastik och jämlik man tar han den städningen och det blir hur bra som helst.
Det är rätt kul att se hur vår familj börjar forma sig efter att ha en hemmapappa istället för en hemmamamma och jag tror faktiskt att vi har en bra och jämställd grund att fostra våra barn i.

Vill även passa på att tacka pappa Lars och Sandra för att ni tagit med Betty på bio. Det var nog årets höjdpunkt. Betty är väldigt glad att hon fått en inblick i det fantstiska livet som hennes syskon får leva när hon måste vara hemma med sin tråkmamma och pappa jämt.
För er som undrar så har Beda en mängd namn som Betty och Bettan och Signe kallas även Sigge. Det går liksom av bara farten att skriva det namnet som just för tillfället används. Beda har även under en lång period kallat sig själv för Urban...

Imorgon är det tack och lov sista dagen på detta året! Nu får det bli vår snart!

Inga kommentarer: