torsdag 23 oktober 2008

Det händer grejer...

Eftersom jag just nu är den som arbetar i familjen, då Freddan är föräldraledig, så hinner jag inte ut till tomten lika ofta. Men idag kom jag iväg men då glömde jag naturligtvis kameran. Vår röris är där och drar alla rör och golvvärme för på måndag skall det gjutas. Tänk att tiden gått så fort. Helt otroligt. Jag fattar inte att huset snart skall börja byggas. Vi inser oxå att vår tomt är ganska stor. Det behövs en hel del fyllnadsmassor för att få till en bra gräsmatta såsmåningom. För att inte tala om matjord... Men det blir ett senare problem. Nu skall vi koncentrera oss på en sak i taget. Vi är dock mycket glada över att det ändå gått så smärtfritt hittills. Men det kanske beror på att vi hittills haft att göra med mycket bra folk. Vi hoppas att det håller i sig. Men som alltid (verkar det som iallafall) blir markarbetet ganska mycket dyrare än väntat.
Fotar i morgon så ni får se hur det ser ut.

Inga kommentarer: